måndag 10 augusti 2009

Skogssök

Tänk att lite mygg kan få sörlänningar ur spel!! Men jag håller med, dom var många! Mitt myggmedel skulle jag nog kunnat ta betalt för. Men det gick bra, tränade markeringar med lösrulle och sedan med fasta rulle. Hon tar den!! Utan strul eller skall, bara sådär! Skönt! Hon släppte rullen på sista träningen, vilket hon inte gjort på flera månader men hon känner in hur jag mår och funkar inte jag, så har hon ingen lust att gå till mej alls. Igår var det roligt igen och då funkar Arwen också! Vi har inte tränat fasta rullen särskilt många gånger men den håller hon bättre och avlämnadet blir också bättre. Ställer krav på avlämnandet nu även med saker och hon verkar fatta det snabbt.
Det som inte fungerade riktigt bra igår är att hon lessnar. Sitter en figge öppet och bara förflyttar sig så hon ser sisådär 3-4 ggr då ger hon sej ut på egna sök. Den där är färdighittad!Hon har lekt färdigt då, men gömmer man en figge lite besvärligt så hon får jobba då är hon på hugget igen! Hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar