söndag 29 mars 2009

Äntligen träning igen!!



Figurantutsikt. Först upp på en ranglig stege, sen ska man ligga o vänta och titta i taket på en ställning som verkar gå hur högt som helst.

Sen kommer det en Viggo och skäller och vill ha en boll. Då får man försiktigt krångla sig ner igen. Puh!!


Konstigt ställe, alla har ramlat ner i hål !!



Hallå därnere, jag ser dej nog!! Ali försöker få upp en boll genom golvet!


Arwen letar figge, upp på högar, känner nåt...



Här då??


Ja. där var hon!!



Nästa skick!


Hämta rulle

Få lite mjukost av matte. Vi borde bli sponsrade av Milko!!


Var är figgen då? Visar matte, hon har ju ingen koll alls!


Så ut igen!!


Liam vindmarkerar.

Hur hamna han där, tycks Liam fundera

Misty hittar figge

Priness-Misty

En annan figurant-utsikt-en presenning eller "i väntan på Kiara"


Prinsess-Kiara


Kiara letar och letar!!


Där är du ju!

Kom ner då, så jag får korv nångång!
Så var det då träning igen och jag har blandade känslor efter dagens träning. Arwen var övertänd och inget fungerade inomhus. Hon skulle bara ut på sök, hälsade på figgen men sen drog hon vidare. Vadå rulle? Efteråt gick vi runt inne för att se om det är miljön eller vad det var. Men hon springer glatt omkring och söker i mörka rum och in i hörn osv. Vet inte vad det beror på. Ute däremot gick det jättebra, klockrena rullhämtningar och påviset är ju inga problem!
Varför???
Jag får så många olika råd också, att jag blir knäpp. Antingen spelar det ingen roll hur man gör, det blir som det blir ändå, eller så är det ingen som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar